meleksaymaz ben yanına yatıyorum bir yandan pış pış sesi bi yandan da uydurma masallar anlatıyorum çata pata bi şekil uyuyor. İlk zamanlar zorlar ama söyliyim yatakta onunla beraber ağladığımı biliyorum çok ağladığında kucağıma alıp oturup konuşarak sakinleştirdim yani sabırlı olman lazım biraz hatta mümkünse baba da devreye girsin beraber yatırın uyutmaya 3 4 günün sonunda istemsiz alışıyor zaten her seferinde soruyordu anne mama diye bitti annecim almadık vs diyerek yatırıyordum hep