Merhaba ilk 3 ayım neredeyse bulantı açısından rahat geçti bulantım oldu ama aşırı rahatsız eden bi bulantı yaşamadım
Dün akşam başlayan bulantım çok şiddetliydi hemen uyudum sabah kahvaltıdan sonra yine başladı doktorum ilaç al dedi aldım ama geçmiyor
Biraz endişelenmeye başladım açıkçası göğüs belirtim de kayboldu sanki
Akıntım var sadece herhangi bir enfeksiyonum da yoktu.
Sizler de oldu mu böyle bir durum. 14. Haftada bu kadar şiddetli bulantı neden olur ki?