Suheyle1 Hamilelikte yaptıran varmı yapılmasında bi sakınca var mı ? Boyatmak istemiyorum ama buna bi içim gitmiyor degil biraz agırlaşınca saçlarıma sekil vermek bazen ölüm geliyor .
minigimleseruven Suheyle1 keratin normalde bile çok kimyasal içerdiği için uzak durduğum bi bakim yöntemi benim . Özellikle kurutma aşamasında o çıkan havayı solumak oldukça tehlikeli bence hiç riske atmayın