Eyzanur ben hiçbir şey almadım cinsiyet belli olduktan sonra almayı düşünüyorum bence uzun kollu ve kısa kollu şekilde alınabilir kısa kollu olanlar daha az olabilir hava gittikçe soğuyacak çünkü bide bence 0-3 ay daha fazla kullanılır yenidoğan da birkaç tane olur ama bilemedim sayı olarak nasıl daha kullanışlı olur. Bide zaman çabuk geçiyor 0-3 ay daha çok kullanırsın