hamcokelek33 Arkadaşlar 38+1im. Pazartesi sezaryenimiz var. Az önce peçeteye afedersiniz çok çok az kıvamlı akıntı geldi rengi beyazımsı sarımsı gibi. Anlayamadım ilk gebeliğim olduğu için. Sizce takip edip bekleyeyim mi, nişan gelse bile çok acil bir durum mu
tsmutter hamcokelek33 nişanın rengi beyaz sarı olabiliyormuş, yani nişan olabilir ama acil bir durum değil. Doğumun başladığını göstermiyor nişan
hamcokelek33 tsmutter çok teşekkür ederim cevabınız için🥹 inşallah acele etmez bebiş biraz panik oldum çünkü. Uzun zamandır geçmeyen mantar enfeksiyonum vardı,acaba onunla da ilgili olabilir mi diye düşündüm
pamukanne2354 Evet canm nişan o aynı jöle gibiyse kıvamı. Yavaş yavaş açılma başlıyor demektir. Keseyi koruyan 4cmlik jel bir duvar var rahim girişinde o açılmaya baslamis.
hamcokelek33 pamukanne2354 evet hani hamile değilken enfeksiyon yada üşüttüğümüzde yumurta akı gibi akıntı olur ya, öyleydi🥹
tsmutter hamcokelek33 o nişan olmayabilir zaten, nişan bildiğin slime gibi çok farklı anlaşılıyor. Ha nişan olsa bile doğum başladığını göstermiyorr