Benin adetim 19 gün gecikti 17. Gün pembe akıntı 18.gün hiç bişey yok 19. Gün yani bugün kahve renkli akıntı ama bu akıntılar pede geçmiyor peceteyle temizlenirken geliyor peçeteye sizce bu yerleşme kanaması mı ped kullanmadım bu süreç de adet olaxak gibi bir ağrı var ama olmuyorum hiç belirtim yok 7 kez falan test yaptım bu 19 günde ama negatif