1TazeAnneee canım bende 37 haftalığım zatn sen kendin bilirsin bebeğinin hareketlerini az ya da çok üstüne üstelik şu durumda var 37 haftalık kocaman bebiş olmuş maşallah yeri daralmıştır bende hissediyorum hareketlerini fakat az az çok sık değil baktın anormal durum var acile git