Meri06 Merhaba arkadaşlar bugün 37 haftalık olduk iki gün önce nst de sancılarım çıktı ama düzensiz ve şiddetli değil. Ara ara oluyo sadece bazen kasıklarımda giriyo bazen belimden doğum ne zaman olur tahmini sizce bu durumu yaşayan var mi
Nefes-2025 Meri06 bende 38+5 olduk bizde beklemedeyiz ara ara sancılarım oluyor ama daha öyle şiddetli değil ilk gebeliğim benim de inşallah sağlıkla kavuşuruz sizinkinin cinsiyeti ne
Ceiydda Meri06 benim de sırtım çok ağrıyor ve sanki regl olcam her an bir şey akacakmış gibi bir his var nstye girdim dün benim kasılmalarım cıkmıyo nstde bağlıyken bile kasiliyorum canım yanıyor ama makinede çıkmıyor çok saçma böyle olan var mı başka (36+5)
Begm_01 Meri06 bende 37 haftayım sabah kontrol var Bakalm ne olacak ben daha çok atalara durdukça zorlanıyorum belim ağrıyor aşırı derece sancım falan yok eğilip kalkınca kaşığım ağrıyor sadece.
Meri06 Nefes-2025 amin inşallah canım benim ikinci gebelik erkek. Birinci de kız. Rabbim haylica mucagimjza almayı nasip etsin
Ceiydda busra05_ canim ben nst bağlıyken bile bi kaç kez kasildim çıkmadı hiç toplamda 3 kez girdim nstye sancim hiç yok
Meri06 Begm_01 rqbbim kolaylık versin son haftalara girdik artık hayırlıca alalim bebisleri kucağımıza
Gulsahs 38+2 bizde vajinal bölgesinde baskı ve ara ara kasık ağrım oluyor şuan ki gibi bizde doğumu bekliyoruz hayırlısıyla sağ salim bebişleri kucaklarımıza alsak🥹
Meri06 Gulsahs aynen bende o durumdayım geçen salı geçmeyen kasık ağrısıyla gittiğimde nst de sancı çıktı ve direk yatış demişlerdi bende haftası küçük olduğundan dolayı imza atıp çıktım bakalım inşallah gününde sağlıcakla gelir bebiş