Kbraka ne olduysa bir yürüyüş yaptım mecburi kaldım yoksa arabadan in arabaya bin oldu hamilelik boyunca yürüdüm ertesi günü bı kalktım bebede hareket az yani vuruyor ama birşey engel gibi güçlü değil sonra aşağı baskı yapıyor ayağı mi elimi neyse piyano gibi çalıyor orayı 10 dakikaya bir tuvaletteydim idrarimi yapar çıkardım çıkmadan bidaha kaçardı ztn aşağıda ağırlık vardı yani öyle