Oguzalpveannesi canım ben şuan 33 hafta içindeyim.....her gün aralıksız sabahları afedersin ama istifra ediyorum....hic kesilmedi....drm çok normal...bazılarında böyle olabiliyor hatta doğumda bile kusma gerçekleşiyor dedi.....bnde anlamadım yani....😷😷