21 aylik kızım sut sevmedi hiç içirmedim.son zamanlarda doktorlar da sağlıklı bulmuyor 4 den önce zaten ama formül mama kullaniyor bazen birsey yemeden uyuduğunda cici bebe içine atıp iciriyorum ama . Hiç karar veremiyorum iyimi kötü mü diye siz ne yapıyorsunuz ne yapmaliyim