Merhabalarrr . Bugün 39+2 haftadayim. Bebeğim gelişim olarak 2-3 hafta önden gidiyordu hep buraya çok kez sormuştum acaba erken doğum olur mu diye ama bebeğim orda çok rahat sanırım hiç gelesi yok . Kendi sancılarım vardı onlarda gitti açılmam yok bebek kanalda değil. Kafa yapısı 41+6 haftalıkla uyumlu çıktı bir tık büyük olabilir 🥲 doktorum üst kemiğin biraz basık ama normal doğum olabilir demişti. Bugün de ne sancı çıktı ne açılma var . Doktor pazartesiye gün verdi kilosu 4100 gram ama -300 +300 olabilir normalde kararı sana bırakırdim ama bu şekilde riske atamam dedi. Hep vajinal doğum istiyordum bir tık üzüldüm açıkçası ama artık yapacak bir şey yok.