Birbenbirbebek 34+4 üz aksi bir durum olmazsa 31 Mayıs a gün verdi biraz geç değil mi yaa 🥹 ilk doğumum 38. Haftada olmustu
Oznur91_ Birbenbirbebek aynı haftadayız bana gün için 36da gel dedi bakalım kaçına vericek ilk bebeğim 38.5de alınmıştı
Fatmanur__ dilekcorek21 sizinle aynıyız haftamız da aynı bana da 12 mayısa gün verdi 😅 tabi o zamana kadar kendisi gelmek isterse olacak ama olmazsa büyük ihtimal 12 mayısta
Birbenbirbebek Oznur91_ ay sancım gelirse diye de cok korkuyorum 😂 yaa daha iyi bilirler tabi de bana da sanki 38/38.5 vs daha iyi gibi geliyor
Eda4119 Birbenbirbebek 35 haftalığız 26 mayısa gün aldık ben istedim 39 olsun diye uoksa doktor 20 mayıs 38 haftada gün veriyordu
Birbenbirbebek Eda4119 sizin ilk doğum mu. ? Benim doktorum da 39 u kadar dursun istiyorum sorun olmazsa dedi ama sancı vs ne bilim
Birbenbirbebek Gebelek haftası ile uyumlu dedi 2600 suan ilk doğum mu sizin ? 2 Haziran da 39 u geçmiyor mu
Gebelek Birbenbirbebek ben 33 . Haftada da gittim 2400 dedi uyumlu dedi ikinci doğumum ilk de sezeryandı buda sezeryan ilkde 38+4de girdim bunda da öyle yapıcağını söyledi ama 39 a kayıyor sanki verdiği tarih tam kesin net tarihi mayısın 15inde vericek canım
Gebelek Birbenbirbebek bide 31 mayıs cumartesi ye geliyor yapıyorlarmı cumartesi pazar ameliyat ben bilmiyorum