Alya05 buse2507 ayy allahım ben bu tatlı ve çikolata şeylere zaafım var ismini duyunca bile canım çeker 😀😀
buse2507 Alya05 sabah kahvaltısı akşam yemeği yiyorum onda bi sıkıntı yok da ara öğünlerde canım hiçbişey istemiyor ya evde herşey var ama dönüpte bakmıyorum bile
Alya05 buse2507 vala ben kahvaltı yapıyorum bir iki saat sonra gözüm bişiler arar 😁 akşam yemekten sonrada. Ne varsa yerim. Zaten ben çayı sade içemiyorum bi gofretre olsa önünde gerek olsa yoksa o çay içilmiyor yanında bişi yoksa 😁
KumpirsMom Bnguuu_102 a101de kutu revani karışımı var şerbetini yapıp yumurta kırıyor karıştırıp fırına atıyorsun çok ama çok lezzetli ve pratik oluyor
buse2507 Alya05 ayyy desene tuhaflık bende akşam yemeğini 6 gibi yaparım sonra hiçbişey yiyemem sadece su içerim😂😂😂😂
Alya05 buse2507 hahaha bana göre tuhaflık sende 😁😁 yiyebiliyorken yiyelim yaşlanınca belki canımız çekmez 😃
buse2507 Alya05 kız işte diyorum ya tuhaflık bende diye😂😂 yiyebilsem keşke gebelikten önce diyet yapıyordum acaba ordan mı alışkanlık kaldı ya ekmek de yemiyorum mesela daha hiç kilo almadım😂