arven000 Kahvedelisi negatif canım. Adete bir hafta 1000 küsür zaten çıkmaz ya da çok çok erken yumurtlamışsın. Ama bu 1 yani negatif
nurssmom Kahvedelisi bence hamilesiniz zaten dr.da hamilesiniz demiş. Normalde 1.20 falan çıkar ama 1,190 bence yüksek oluyor
GezenTavuk_2 Kahvedelisi 2.0 olsa yükselir diyeceğim ama belki de yükselir 1 düşük bir değer çünkü ama yükselir gibi de duruyor.