minikpanda0_ Kızlar bugün kan verdim önceki postumdan biliyorsunuzdur. Bugün adet gecikmemin 1. Haftası betam 352.00 çıktı 2 gün sonra tekrar kan vermeme gerek var mıdır acaba?
minikari minikpanda0_ canım bir kere daha takip et evet ilk kan vermense iki katı artış olursa sonraki haftaya randevu al beta 1500 2000 leri bulunca kese görünür büyük ihtimal sağlıkla kucağına al hayırlı olsun 🌸🤲🏻
susaMom_ minikpanda0_ 2 gün sonra tekrar verin kese görünene kadar devam edin isterseniz kafanız nasıl rahat edecekse
minikari minikpanda0_ evet ikinci kez verdiğinde de iki kat artış varsa sanmıyorum canım beta değerin iyi çünkü yüksek
Oznurozkatarr Kimyasalı zaten kan vererek anlıyorsun canım artışıyla tek sefer kanla anlayamazsın ki doktor da aynı şeyi söyler takip için 2 güne 1 verin diye
Oznurozkatarr Adetin 1. Hafta gecikmesi ama ne zaman döllenme oldu oda önemli en iyis kan testi verip takip etmek