Duygu-9489 Bebeğim 3 aylık olmak üzere emdikten sonra ya hemen ya yarım saat sonra ağlamaya başlıyor sadece slingte emzikle gezdirince beyaz gürültüde uyuyor aç olsa uyur mu yerine kıyunca hemen uyanıyor ne zaman düzelir çok yoruluyorum
Asi_07 Duygu-9489 3.5 aylık kızımda öyle gündüz uykusu neredeyse hiç yok 10/15 dk uyuyor aç da değil doktorumuz ilk 6 ay olabileceğini söyledi bende gün içersinde çogu zaman slinge koyuyorum işlerimi yapana kadar uyuyor çıkarıp yatırınca tekrar uyanıyor bu şekilde ilerliyoruz bakalım ne kadar sürecek bu durum
Duygu-9489 Yaaa mama denediniz mi benimki düzeldi açmış kilo alımı çok iyiydi bu ay 300 gr eksikti keşke daha önce deneseydim artık uyuyor ağlamıyo