Duygucesur anladım canm kendin blrsin hani ben geçebilirim dedğin için dedim samet beye sıra alcaktım ama sırası kalmamştı o yüzden gökçe hanıma gidiyorum şuan bakalm ama gerçkten iyi doktor istiyorum bnde arada mustafa beye giderim çünkü devlette eş almıyorlar
Ben daha önce tedaviye gittim mustafa beye ama gerçkten çok iyi bir doktor 😊