tugcebaby1 anlarsın merak etme . Doğum sancısı 1 dakika kadar sürüyor geçiyor . Yani sürekli olmuyor. İlk başladıpında saatte 1 falan gelir . Daha sonra gittikçe sıklaşır sıklaştıkça şiddetlenir. Herkesin doğum süreci farklı oluyor , doğumu 12-13 saat sürende var 2-3 saat sürende var. O yüzden bekle demek bana düşmez. Ama sancılar 15-20 dakikada bir geliyorsa ya da suyun geldiyse doktora gitmelisin.