Geleneksel1anne Dün bi kızımız olacağını öğrendik. Çok yeni nesil olmayan lilya,lidya gibi isimler olmayan. Güzel anlamlı sade isim önerilerine açığım😌
Geleneksel1anne Katya1 güzel isimler ama biz daha düz şeyler düşünüyoruz ya gönlüme göre asla bulamıyorum😂
Geleneksel1anne Su123 hmm güzel isim aslında ama daha sade böyle basit olsun istiyorum ben çok şey istiyorum demi ayşe koy o zaman dediğinizi duyar gibiyim😂
_biranneadayi Geleneksel1anne Valla koyacaksan koy Ayşenin nesi var haha😂 Ben oğluma Osman koyacam Dümdüz isimlere bayılıyorum🫢
Geleneksel1anne _biranneadayi eşimin sülalesinde çok ayşe var o yüzden koyamıyoruz 😂 valla çok mantıklı bence 😌
buseb95 Geleneksel1anne bu ara en çok duyduklarım Duru, Nehir, Güneş, Bade, Nil ben de beğeniyorum bu isimleri
Geleneksel1anne buseb95 işte ben de çok konulan olsun istemiyorum ama güzel de olsun istiyorum😂 oğlumda bu kadar zorlanmamıştık isim bulurken ama kız da çok zorlandık çünkü erkeğe odaklanmıştık hep kız olunca şok olduk😂