Htc4345 geçen defa benimde öyle oldu yaa
14/9 çıktı hemen aradım doktoru ertesi günü çağırdı hemen
Bebekte şükür sorun yoktu,idrar tahlili verdim protein kaçağına bakıldı oda temizdi
Tansiyonum 2 defa ölçüldü
Eğer bir daha olursa mutlaka gel dedi arada ölçüyorum
12/7 13/8 çıkıyor şu 1 ay geçseydi çok kötü hissediyorum