Kızlar bugün 10+1 iz bulantılarım çok fena aç kaldığım an hele çok kötü oluyorum yerken de bişeyler tiksinip bırakıyorum şuana kadar kilo vermedim ama almadım da aynıyım , göbüşüm belli olmaya başladı ama mutlu oluyorum . Haftaya cuma kontrolümüz var umarım bebiş sağlıklıdır en son 7+4 ken gördük meraktan çatlıyorum , sizde durumlar nasıl ?