Deletedmom232 Ben kimseye küfür de etmedim, kocanı elinden alırım tarzında asla bir yorumda bulunmadım, bulunmam da, herkesin yaptığı kendini bağlasın lütfen. Tıpkı benim postuma senin de dediğin gibi geçmişte yaşanmış şeyler yansıtılmasın. Hamile ya da anne olmamış diye de direkt cansu'yu kastettim. Dediğiniz gibi 'Anne değiller, ya da olmamışlar, olamamışlar' gibi bişey yazmadım. Bir daha oku lütfen. Şimdi senin arkadaşının yazdığı şeyden nasıl ki sen meshul değilsen, benim de sağlıkla ilgili açtığım postta, zamanında tartıştığınız (doğru-yanlış, söylenmiş - söylenmemiş, ama nedense kapanmayan) konunun benimle ne gibi bir ilgisi olabilir. Yanlışı savunmam, alakam yoksa da dahil olmam. Hepsi bu. Neyse, eğer aksi bir durum yoksa ben kendimce burda noktalıyorum yorumumu.postumla ilgili cevap gelirse sadece onlara cevap vericem. İyi akşamlar.