Eda1818 benimki adet gibi sürekli ped kullanıyorum. Kırmızı da geliyo sürekli hastaneye gidip kalp atışı kontrol ediyoruz delirmiş durumdayım. Dün gece acilde bebeğin kesesinin rahme doğru çok ince bi şekilde ilerlediğini söylediler. Kırmızı yoğun kanamalarım oluyodu. Bi çok kişi 9 ay kanama yaşamış.
Kahverengi koyu renkten korkma anlık kırmızı parlak bi yerini kesmiş gibi kanıyosa dikkat etmelisin.