Kızlar ben sezeryan dogum oldum mimarsinanda dort ay oldu perihan hanım yaptı cok memnundum sonrasında hemsırelerde cok ıyı ozel oda yok ıkı kısı kalınıyor benım bebegımde solunum sıkıntısı oldugumdan üç gün yogun bakımda kaldı oradayken emzırdım ıkı saatte bı anne bebek dostu hastane yani süt bırakıp gitmiyosun emzirebiliyorsun bebegını benım tek memnun kalmadıgım enfeksiyon suphesiyle antıbıyotuk basladı cocuk doktoru sonrasında enfeksıyon yok dıye kestı tedavıyı ve cıktık ben cocuk doktorundan memnun kalmadım ama perihan hanım cok ıyıydı