Aslnal İki gündür evde test yapıyorum negatif bi üzülüyorum ya böyle olunca ama içimden bi ses de çok umutlu hamilesin diyor var mı 11. Günden sonra pozitif gören ( bu postu gören dostum lütfen bana dua eder misin çok ihtiyacım var )
Cicekli11- Aslnal canım evde test yapma kan ver kesin olsun çünkü gebelik testlerinde yanılma olabiliyo bende bekliyorum inşallah rabbim nasip eder hepimize
Aslnal Cicekli11- inşallah canım günü gelmeden vermek istemiyorum çıkmaz diye evde test yapıp görmek istiyorum bakalım hayırlısı ne gibi belirtilerin var sen de mi aşılama oldun
Cicekli11- Aslnal evet canım ikinci aşılamam belirti değil de çatlatma iğnesinin etkileri bence kasık ağrısı hassasiyet
_yagmurum_25 Aslnal kızlar benim de 12 günüm bugün ben de iki test yaptım negatif çıktı asra kaşık ağrım ve göğüs ağrısı var sizde belirti varmı
Aslnal Ceydaaas1 ay bilmiyorum ki olsa idrar da çıkmaz mı beta 10 ken bile idrar testinde çıkanlar var
Cicekli11- Tamarix canım senin test tarihin gelmiş artık iğnenin etkisi 7-8 günde gidiyo artık sende bişeyler oluyosa belirti denebilir bence
Cicekli11- _Nazendeem Kız daha aşılama olmadan umutsuzluğa mı kapıldım moralini bozma doktor öyle uygun görmus demekki olsun