Momm2bee ppmerlina evet ama baska da yok inan 7 eczane gezdim ve bugun mesela reglimin son gunuydu temizlemdim ve sabah ilk idrarla yaptim bakar misin neredeyse pik gibi😂
Momm2bee ppmerlina Askim buna bakma imkanin var mı Bugun reglim biteli 5 gün oldu ve sadece 3 gun test yapabildim cunku 2 gunu sehir disindaydim bu testim bugunun mesela. Laboquickte yaptim yaninda artimed in ve laboquick bende asla silik bile cikmiyor. Ama artimed gunden gune belirginlesiyor ve hatta bekleyince cok kirmizi oluyor kafam o kadar karisti ki sana anlatamam . Eczaci arkadasimda sabahlari ates ölcümü ile degerlendirmemi önerdi.
ppmerlina Momm2bee anasayfaya git sol üstte 3 tane çizgi var ona bas orda resim yükle yazıyor ona bas ordan hallediliyor canım
Baliimsid ruzgarmommy hayır sanırım yarın göreceğim şöyle hala [https://mutluresim.com/images/2025/05/02/1K2ylS.jpeg](https://)
Busraaaakkk ruzgarmommy yaa çok mantıklı bak, ben 1 kez yaptım akşam testinde pik gördüm belki önceki akşam da değerlendirmiş olsam şansım yüksek olabilirdi hep tecrübesizlikten keşke yazısınızı önceden görseydim 😭😭
ruzgarmommy Busraaaakkk benim ilk hamileliğim de 1 gece öncekinden olmuştu ama nasip olmadı kucağıma almak yani o da tutuyor aslında ❤️
ppmerlina Sesdeneme kokulardan rahatsız olma, yemeklerin tadının bi değişik gelmesi, çok ama çok uyku hali, şiddetli göğüs ağrısı, sabahları mide bulantısı
ToprakYeliz Kızlar bakabilir misiniz benimkine de yumurtlama olmuş mu değerlendireyim mi devam mı edeyim ne yapayım kafam karıştı😌
Busraaaakkk ToprakYeliz canım bence tam pik olmamış gibi görünüyor yarın pik olur bugünü değerlendir bence
Kelebekkkk34 Momm2bee canım satıcılar ilk idrarla yapmayın diyolar ikinci idrarla dene bence öğlen yap 2 saat önceden de sıvı alımını kesmeye dikkat et