Betulumsuakay Ben evde ağda yapamıyorum özel bölgemi haftam ilerledikçe nasıl temizliyeceğim diye düşünüyorum kuaförde yok şaka gibi napabilirim fikri olan?
Sarees Betulumsuakay ağdaya alışkın bi tüy yapınız varsa jilet büyük pişmanlık oluyor . Fazla tüy probleminiz yoksa üst kısmı yine ağdayla alın alt tarafları da çömelip bi doktor eldiveniyle falan almaya çalışın gerçekten zor bi durum ya . Benim ilk hamilelikte karnım küçüktü yapabiliyordımm ama bunda ne olur bilmiyorum 🤣
arciha Betulumsuakay En iyisi ağda zaten gebelikte tüyler geç uzuyor o yüzden uzun süre temiz kalıyor
melikedelibas @Betulumsuakay hazirlandim suan agdaya gidiyorum 🤣 13 haftaligim jiletle cok zor olur yani ilerleyen zamanlarda hele ilk oglumdada doguma kadar gitmistim agdaya bi problem yasamadim bunda da devam ediyorum ayda 1 gidiyorum
busra05_ Gebelikte en iyi kurtarıcı ağda cidden, öncede hep agdaya gıderdım hamılelıkte de gıdıyorum 36+5 haftadayım gecen hafta yaptırdım uzamamış gec uzuyo zaten ama suan rahatım lohusalık bitene kadar temız tutar inşallah benı😂♥️