Anniskoo1 Merhaba, annemin vefatından sonra bende şiddetli şekilde anksiyete ve panik atak yaşadım. Durumunuzu anlıyorum. Zamanla geçiyor hafifliyor. Şu an yapacağınız şey de kafanızı rahatlatacak şeyler yapmanız. Boş durdukça beyin düşünür sürekli düşünür sonu olmaz. Kitap okuyun, sosyalleşin, dizi izleyin, hobi edinin mutlaka arkadaşlarınızla dertleşin. YouTube da güzel motive edici videolar var destek alabilirsiniz. Ben Beyhan Budak izlemeyi seviyorum mesela. Ama mutlaka boş durmayın yürüyüş yapın, açık hava çok iyi geliyor. Çarşı pazar gezin. Ve unutmayın hiçbirşey sonsuza dek sürmüyor. Ne mutluluk ne mutsuzluk. Umarım faydam olmuştur. 🤲❤️