Bumah kreşe verdim ablasını şimdi bu mecburen iki yıl evde olacak o süre zarfında birisi lazım hem de eve ve çocuklara yetişebileceğimi hiç düşünmüyorum o yüzden böyle bir karar aldım hiç desteğim yok çünkü annem yok kayınvalide zaten olmasa da olur ilk lohısalığımı zehir etti sonra da bana niye hediye almadın diye kavga etti Allah muhtaç etmesin