hacer_6813 Kızlar 20+2 oldum. Bu sabah uyandığımda iç çamaşırım ıslanmıştı. Değiştirdim yine ıslandı akıntı gibi değil akıntım beyaz renk oluyo. Acaba korkmalı mıyım normal mi ilk gebelik hiçbir şey bilmiyorum
hacer_6813 saniss02 şeffaf su gibi kokusuz akıntı normalde beyaz akıntım çok olurdu bugün su gibi oldu ilk kez oldu
eda_x1 hacer_6813 22 haftalığım benimde öyle haftalardır gebelikte akıntı normal benimde hep iç çamaşırım ıslanıyor normal dedi hatta ilerleyen haftalarda çoğalıyormuş
mehtapdnz hacer_6813 pazar günü benimde oldu 22+0da nts ye soktular muayene edildim şükür sorun cıkmadi ama cok fazla bi su geldi idrar kesesi baskıda oldugu icin idrar olabilir dedi bebisin suyu iyiydi