hamcokelek33 yok canım hastaneye gitmedim burda su kan gelmedi sürece kabul etmıyorlar yurt dışındayım ağrım falan başlarsa giderim ama sizin haftanız büyük anladım kadarıyla bide türkiyedesiniz güzel bakarlar açılma vs yoksa eve gönderirler
Akıntınız nasıl birşey di benim çok kati sari 2 kez geldi bi öğlen bide 2 saat önce