Merhaba arkadaşlar bebeğim 40 günlük oldu, yenidoğan akneleri bitmedi halâ, kafasının içi konak gibi kurudu kabuklaştı, konak değil durumu yaşayanlar bilir akneler sivilce gibi oluyor sonra akıyor onlar ve sarı sarı kuruyor onlarda bir süre sonra konak görünümünü aldı. Sorum şu durumu yaşayan var ise kafasını yağlayıp konak temizler gibi taramak zarar verir mi acaba