Ayshababy benimde bugün 4100 gram ölçüldu 39+2 deyim ama kafa yapısı hep önde gidiyordu 41+6 haftaya uyumlu çıktı. Üst kemiğin basık demişti doktor birazcık. Hatta normal doğum olsun diye her şeyi önerdi bana son ana kadar bekleyelim dedi. Ama olan sancılarimda gitti açılmam yok bebek kanalda değil. 5 Mayıs’a gün verdi 39+6 da sezaryen olacağım inşallah. Normalde hastalarına bırakıyormus kararı ama riske atamayiz bu durumda tabi eksisi fazlası olur kilosunun ama kafa yapısı bir tik büyük dedi . Ben hep vajinal doğum istiyordum.bir tık üzüldüm ama artık hayırlısı diyorum korkuyorum heyecanlıyim. Bilemiyorum bende