Elifcr1 Emrahirem tokta yapılıyor Geçen arkadaşımla gittiğimizde kendisi yemek yemişti doktorlar bi sorun olmayacağını söyledi yaptılar Ben gittiğimde aç yapılmıştı :) değişiyor bence
Darya94 Aç karnına gitmeniz gerekli . Açlık şekerinize bakılıyor sonra yükleme sonrası değerlerinize bakılıyor ortalama 2 saat olan bu süreçte hicbisey yenilip içilmiyor
Emrahirem Güncelleme: aç tok fark etmez dedi 50 gr içecek verip kan aldı. Limonlu freşa gibiydi hiç abartıldığı gibi tatlı değildi.