27+1 im idrarda hafif protein var dedi. Tansiyonum hep düşük çıkıyor neden olabilir. Suyu çok içemedim son zamanlarda bundan olabilir mi? Okuduğum postlarda erken doğum filan olmuş. Zaten panik biriyim şimdi de buna taktım kafayı 🤦🏼♀️ var mı bunları yaşayan kızlar