Efendininannesi Ayy bu bennn🤭 Oğlumda çikolata falan yemiştim. Ama şuan baş ağrım çok, mide bulantım az da olsa var. Tatlı, çikolata yemek istemiyorum sürekli ekşi, acı, baharatlı istiyor. Genel olarak hiç acı yiyen biri değildim ama acı deyince ağzım sulanıyor. 12+3te gitmiştim bacaklarını kapatmış göremedim dedi doktor 15+3te gidicem tekrar inşallah gösterir. 1 oğlum var İnşallah Rabbim gönlümden geçeni, hayırlısıyla kız evlat nasip eder🤲