Aqua Plus olan modelini kullanıyorum, şu silme başlığı gibi bi başlığı olan modelini en son çıkan değil. Çok memnunum pratik. Sadece borusu biraz kalitesiz yada ben biraz sert kullandım kırıldı 1 kere bir buçuk yılda. Servisinden yenisini sipariş edebiliyorsunuz ama yedek parça bulmak kolay. Çok rahat hafifde, temizliğide kolay.