[silindi] Ben haftada 1 gün çamaşır yıkıyorum, cumartesi günü. Sabahtan beyazları kaynatacaklarımı koyuyorum zaten 3-4 saat o sürüyor, bitince renklileri, yünlüleri vs 1-1,5 saatlik programlarda yıkıyorum. Asılacakları asıyorum, kurutmaya atılacakları kurutmaya atıp bitince direkt katlayıp yatağın üzerine koyuyorum. O akşam kuruyacak olanlar kurumuş oluyor. Akşamda ütüyü yapıp bütün hepsini yerleştiriyorum. Bazen pantolonların vs belleri kurumamış olduğunda ütüleyip kalorifere asıyorum sabaha kadar kuruyor orda. Dolaplarımda bir dağınıklık olmuyor, çünkü günlük kıyafet ve pijamalar hariç herşeyi asıyorum. Dolabımı buna göre yaptırdım. Haliyle birşey alırken diğerleri bozulmuyor, böyle yaptığım için herkes laf etmişti o kadar rahat ettirdiki beni😂