edabolukbasi3 biz köydeyiz yeni evle işlerimiz vardı eşim onla uğraşıyor oğluş pasta istedi ona pasta yaptım yatıyorum 2.80 siz napıyorsunuz
Deleted33000 edabolukbasi3 bende beşiğin yatağını sileceğim bugün tansiyonum da yerlerde çok isim var ama yapacak halim de yok çocuklar da evde olunca temizlik filan hiç belli olmuyor
edabolukbasi3 HiravEmir yok kız buz gibi ne ısınması 🥶 o kadar bozuk ki havalar oğlanı bile doğru düzgün salamıyorum dışarı 😏