Ozlemdemir Kızlar doğum sonrası göbeğim hiç gitmiyor iki çocuk doğurdum üçüncüye gebeyim bu kez korse denemek istiyorum. Tavsiyesi olan var mı? Bir de doğumdan ne kadar sonra takılıyor. Etkili birşey istiyorum lütfen cevaplar mısınız ?
Nurbesteee Ozlemdemir benim doktorum sezeryandan 1 hafta sonra takılabileceğini söylemişti ben de hamileyim hemen alacağım doğumdan sonra instagramda lohusa korsesi diye bir sayfa var oradan almayı düşünüyorum araştırabilirsiniz bu arada normal doğumdan da sanırım 1 hafta sonra kullanılabilir
Happyka Ozlemdemir korse morse işe yaramıyor, ben normal çarşaf bağlamıştım 40 gün yani uyurken bile, dümdüz göbek sonuç tavsiye ederim
eceyc314 Ozlemdemir ilk doğumda bez kuşak yaptı kayınvalidem onu sardım hiç göbek kalmadı. İkinci sezaryende doktor benim yaptığım dikişe gerek yok kullanma bir şey dedi ve gerçekten sarkmadın ne yaptı hiç bilmiyorum😅
Ozlemdemir Nurbesteee bazıları fiyatları baya şiliriyor alıyorsun hiç işlevi yok bu sayfadan alan kimse var mı çevrenizde
Nurbesteee Ozlemdemir birkaç arkadaşım kullanıp memnun kalmıştı çok pahalı da değil öyle en son 400 lira gibi bir ücreti vardı sanırsam lohusalara özel üretiliyormuş zaten isterseniz bakın baya takipçisi var
Ozlemdemir Happyka hadi yaaa kaynanam da çarşaf bağla diyor da onu sıkı tutamam diye düşündüm takması çıkarması zor gibi
Happyka Ozlemdemir uzanıyor sunuz tamam mı öylece geçirip bağlıyorsunuz ve kalkıyorsunuz, korseden bin kat iyidir