Kızlar merhabalar. 10+5 haftalık hamileyim. Dün gece çok başım ağrıdı. İki gündür de ateş basması gibi oldu ama ateşim yok sadece gece rahat uyuyamıyorum. Yediğim birşey mi dokundu acaba Dicem ama değişik birşey de yemedim. Korkuyorum bebeğe de birşey olur mu acaba diye.bu durumu yaşayan var mı ??