Nil_yusflu ilk gebeliğim 7.haftada düştü keseyi de kalp atışını da duymuştum. İkinci gebeliğim hamile olduğumu öğrendim kese bozuk dedi hiç düzelmedi kürtaj oldum. 3.gebeliğimde test yaptırdım herşey normal çıktı ama önlem amaçlı coraspin kan sulandırıcı Protestan kullandım ve oğlumu sağlıkla dünyaya getirdim çok şükür. Oğlumdan sonra tekrar gebelik düşündüm onda da yine 5haftalık kese oluşmuş dağılmış dendi kürtaj oldum. Şuan tekrar hamileyim 11 haftalık çok şükür şuan herşey yolunda hiç yormuyorum kendimi ve Coraspin,oksapar, d vitamini ,folik asit ve kortizon düşük doz kullanıyorum 12. Haftada kesicem dedi doktorum. 4 düşük olunca bir sebep de olmayınca doktorlar elindeki bütün kozları kullanıyor düşmesin diye