Tuba2144 ev işi asla ama asla bıtmıyor 😂bende kedi var birde o yüzden bekliyorum biraz daha havalar iyice ısınınca koltuklarda halılarda uyumuyor 😂en azından o dönemi bekleyip halıları öyle göndereyim dedim temmuz ortasında doğum olur benim inşallah riskli gebelik beklemek istemiyor doktorum en geç 38 içinde planlarız dedi duruma göre