minegkaya kizlar anakucagi arayisindayim ama bebis dogduktan sonra mi alinmali emin olamadim manuel mi elektrikli mi olmali bebek neyi sever bilemedik sizin tecrubeleriniz neler
minikbebegim06 minegkaya kas ve refleks gelişimi için önerilen Manuel ben onu kullanıyorum bebeğim neredeyse 3 aylık olmak üzere çok memnunum
AybarsUmay_ minegkaya kesinlikle elektrikli tavsiye ediyorum ilk bebeğimi 7 aylık olana kadar yatırdım şimdi ikinciyi de yatıracam inşallah sever 🙂
tanhc Muhammedmomss kaç aydan itibaren kullanmaya başladınız acaba doğum itibariyle mi? bir de bebeğin yattığı yerin yumuşaklığı nasıl memnun musunuz
minegkaya Muhammedmomss bebeğin doğmasını mı beklemek lazım bu durumda acaba bilemedim manuel ve otomatik arasında çok kaldım
Muhammedmomss minegkaya valla ben doğmadan önce aldım memnunum zaten genellikle çalıştırmıyorum çünkü benimki çok durmuyo yemek yerken bulaşık yıkarken koyuyorum
AybarsUmay_ minegkaya ben 24 haftalıkken almıştım zaten yatmazsa doğduktan sonra da alsanız yatmıyor her türlü
nurunuzgeldi Ben joie nin serina modelini aldım tekerlekli olması manuel hale gelmesi falan hoşuma gitti ve yerden yüksek mutfakta iş yaparken temizlik yaparken işimi görür diye düşünüyorum müziği titreşimi falan da var inşallah bebeğim yatar
minegkaya nurunuzgeldi evet bu modeli beğenmiştim ben de çok sağlam işlevsel görünüyor elektrikli alırsam bu modeli alıcam