Esrakrc 154 dü 30 a düştü kimyasal dendi ama testim pozitif baya oldu 1 hafta olacak . Kanamam biteli 2 gün oldu akıntım oluyor kahverengi acaba ne merak ediyorum beta artması olur mu
Eldgrn Esrakrc geri artsa dahi bu sağlıksız bir gebelik olarak ele alınır. Siz yine de bir kadın doğum doktoruna gözüksün isterseniz
asil15 Esrakrc geri artsa bile maalesef sagliksiz oluyor benimde öyleydi hatta dün en son 18 bindi ama maalesef kurtaj oldum🥹