Bu ıkımcı kimyasalım peş peşe . Adetim geçti ertesi gün kan verdim evde yaptık pozitif kan 154 çıktı 1 hafta sonr adoktowa girecektim kanamam başladı ve kan aldılar beta30 olmuş kimyasal dendi ama ultrasonla bakmadı. 3 gün sürdü kanamam az az . 2 gündür yoktu bugün kahverengi akıntı geliyor sizce normal mi?