Turkan_oruc Merhaba kızlar lütfen deneyimli annelerden sormak isdiyorum test sılık cıkınca kızmı oluyor? Ben kızımda adetden 5 gün önce test yapdım sılık cıktı yıne hamıleyım bu defa adetden 4 gün sora test yapdım çok sılık cıkdı acaba yınemi kızım olucak? Benım gıbı olupda oglu olan vArmı?
Bendis Turkan_oruc Canım o hcg seviyenle ilgili seviye daha düşük olduğu için silik çıkıyordur . Cinsiyetle bi alakası yok. Ablamın koyuydu kızı oldu.
Dimple23 Evet test soluk çıktı ve oğlum olacak ...cinsiyetle alakalı değil testi yaptığınız günle alakalı
RecebinEsrasi Turkan_oruc silik olup olmaması bence tamamen beta değerinle alakalı ha şuda var ben ilk test yaptığımda silik çıktı ve kızım olacak ama bence bu beta değeriyle alakalı dediğim gibi🙋🏻♀️
Turkan_oruc Hepınıze cok tşk ederım içim rahatladı bir kızım var birde oglumun olmasını cok isderım rabbim isdeyen her kese versın inşallah
Reina Turkan_oruc sıçtığınızın rengini yazıp erkek mi diye soracaksınız nerdeyse. Vallahi yeter. Nedir bu erkek çocuk deliliği
Englishteacher Turkan_oruc heee kız oluyor evet otur ağla 🤦🏻♀️ Buna inanıp sormanız bile 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Turkan_oruc Englishteacher yo niye alıcakmışımkı o cıcugu olmasını cok isdeyenlerde car rabbim olmayanlar versın
Turkan_oruc Krispiim16 ben sadece sordum neden bu kadar büyütün anlamadım beynmiypsan cvb yazmasın o kadar