Kbralmdr Ben prilam kullanıyorum canım doktorumun önerisiyle. Yazdırabilirsin, bulantılarla doğal yollarla başa çıkmak pek kolay olmuyor. Hiçbir yan etkisi ve bebeğe zararı yok. 13.haftamdayım hala devam ediyorum kullanmaya gerekirse doğurana kadar devam edeceğim çünkü o çileyi bir gün bile çekmek istemiyorum. Ne kraker ne kuruyemiş çare olmadı bana.