Gul1402 canım pıhtılaşma oranının yüksek olup olmadığını bizler anlayamıyoruz maalesef tıbbi genetik bölümünüze eşinizle beraber gidip kan veriyorsunuz sizden 2 tüp alıyorlar bir tanesi kan pıhtılaşması için alınan bir tüp eşinizden de bir tüp alıyorlar bir ayada sonuçlar çıkıyor Ben ilk gebeliğimi sağlıklı şekilde doğurdum 2 gebelik ve ondan sonraki gebeliğin maalesef kürtaj ve düşükle sonlandırıldı kan pıhtılaşmam olduğunu bilmiyordum kan pıhtılaşmam varmış burada genetik test ile öğrendik ve gebe kalır kalmaz yine kullanmaya başlayacağım yoğun bir şekilde kan pihtilasmam var gösteriyor